Kata in Österreich :)

Kata in Österreich :)

Warten

2016. október 11. - Bárdos Kata

Október 11.

Sziasztok drágák :)

Megint túl vagyok két Tommasso-s napon. Hát érdekes volt. Igazából most, hogy lement a szezon, nyugodtabb napok vannak, a munka az nem volt olyan sok. Csakhogy. Hétfő reggel egy nyomtatott levelet találtam, Guten Morgen Tommasso felirattal. Próbáltam elolvasni, annyi lejött belőle, hogy Dominique megkérte (enyhe kifejezés) Tommasso-t, hogy csináljon meg néhány dolgot. Mondanom sem kell, napközben aztán jött oda hozzám és csináltatta velem a dolgokat… Aztán ebédnél bejött pár asztal, nem volt vészes, de ő már ideges volt, hogy hú de sok a munka. Múlt héten még rendesen bon-olt (azaz beütötte a gépbe a rendeléseket), és aztán az összes vendég a recepción fizetett. Tegnap viszont összevissza ütötte be a dolgokat, rossz asztalszámokkal, úgyhogy nem tudtam segíteni neki, de mondta is, hogy hagyjam, majd ő csinálja… Aztán észrevettem, hogy papíron számol. Igazából én akkor még nem gondoltam semmi rosszra, csak kínosnak tartottam, meg zavart, hogy nem használja az orderman-t, azt a kis kütyüt. Ma ezt megemlítettem Dominique-nak, akinek láthatóan már eléggé a bögyében van a csávó, és szerinte ez így zsebbe mehetett neki. Úgyhogy meg is mondta Markusnak, meg úgy alapból, hogy nem nagyon szeret dolgozni, lusta, és mindent ránk hagy, kezdjen már vele valamit. Kíváncsi leszek.

A szombati nap elég kemény volt, volt egy 80 fős szeminárium, akik ebédeltek is délben… Konkrétan az egész büfét meg kellett terítenem meg átpakolnom, hogy elférjenek. Szegény Dominique-nak munka közben elszakadt a nadrágja, nekem meg pont volt egy másik az öltözőben, szóval kisegítettem. Eddig is szeretett de most már imád. :D  Ferinek se volt egyszerű az élete, mert egyrészt 6 napot ment egybe, aztán csak egy szabadot kapott, másrészt a múlt hétre kiírt új mosogató meg sem érkezett. De bevolt írva a beosztásba. Így hát szombaton délután Feri ott maradt egyedül mosogató nélkül… Ha ez nem lenne elég, este bement Jozef Schilcher, olyan 11 körül, Ferinek normálisan 9-10 körül végeznie kellett volna. Levette már a szakácskabátot, mert meleg volt, és éppen mosogatott, amikor kérdezi tőle a főnök, hogy egyedül van-e, a szakács hazament-e már… Feri meg mondta, hogy bocsika, de ő a szakács, aztán kapott egy vállveregetést meg egy danke-t. Az oké, hogyha neveket nem jegyez meg a pali. Az is oké, ha fogalma sincs róla, én ki vagyok. De azért a szakácsot aki 1,5 hónapja itt van már ismerhetné… Mostanában a konyhán is meg nekünk pincéreknek is nagyon hülye, logikátlan és rossz beosztásaink vannak, nem tudom miért. Aki tegnap jött új mosogató az is bedobta a törölközőt, végig se dolgozta a mai műszakját sem... Mindegy is, a lényeg, hogy Mónika beszélt Max-szal, és ő azt mondta, Feri ügyes, fiatal, gyors, meg van vele elégedve, ez az igazán fontos! <3

Az urlaubunk sajnos még nem biztos, hogy úgy össze fog jönni, ahogy szeretnénk… Ott kezdődik, hogy csak 7 napra tudunk hazamenni, és a szabadságolások miatt Markus valamit kavar, hogy nem akar elengedni 12-ére… Pedig aznap mennénk Ferivel, Lucával és Apával 30y lemezbemutatóra. :’( Szóval szurkoljatok, Max Ferivel kapcsolatban rábólintott, nyilván Dominiké a döntés, de ő most beteg, szóval fogalmam sincs mikor rendeződik ez.

Múlt héten voltunk az Europarkban és végre találtam magamnak kényelmes cipőt munkába! Most még töri kicsit a lábam, de aztán remélem beválik, mert az eddigi gagyi cipőtől már fájt a lábam. A fura és egyben jó dolog a vendéglátásban, hogy nincs hétvége. Összefolynak a napok, nem lehet ilyen hülyeségekre hivatkozni, hogy a hétfő alapból szar. Öt napot dolgozom, kettőt pihenek, és az a két nap a „hévége”. Ennyi. :) Azon is sokat filóztam mostanában, hogy itt a munkatársaim nem is tudják, mennyi idős vagyok. Soha senki nem kérdezett rólam személyes dolgokat Dominique-on kívül, szerintem mindenki ilyen 20-25 évesnek hisz. És szerintem addig jó nekem. Így most egyenrangúként vagyok kezelve, nem egy 19 éves kislányként.

Kis Szeder cicámat ma műtötték, ivartalanították. Nagyon hiányzik és sokat gondolok rá és remélem hamar meggyógyul a kis szürke rosszaság. <3

szedrencs.jpg

Legédesebb, legszebb kis macsek a világon :)

Holnap lesz Mónika szülinapja, vasárnap pedig Ferié, úgyhogy holnap estére összehívtunk mindenkit ide a personal házba és csapunk egy jó kis bulit! :)

Vigyázzatok magatokra, nagyon hiányoztok! <3

P.S.: Egy menüt is ki lehet tálalni így. <3

kajc.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://kata-ausztriaban.blog.hu/api/trackback/id/tr3111797079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása