Kata in Österreich :)

Kata in Österreich :)

Ein Monat

2016. szeptember 17. - Bárdos Kata

Szeptember 17.

Sziasztok!

Ma van egy hónapja, hogy megérkeztünk Ausztriába! :) Szinte hihetetlen.

A mai nap viszont nagyon stresszes és nehéz volt számomra. Ott kezdődött, hogy 6 helyett 5:30-ra mentem be véletlenül… Zuhogott egész éjjel és szinte egész nap is az eső. Rettenetesen fáradt voltam, ugyanis tegnap délután vásárolnunk kellett Ferivel, így kimaradt a délutáni alvásom, ami kegyetlenül visszaütött… Sosem gondoltam volna, hogy ez működhet így, de tényleg az a délutáni pár óra pótolja a szervezetemben a hajnali kelés okozta alváshiányt. Sacha pedig nagyon lehangoltnak tűnt ma, és ezért ingerült is volt. Volt egy másfél óra, amikor őrült sok ember jött be ebédelni. Kiküldtek velem két levest, de nem azt, amit a vendégek kértek, és akkor már annyi stressz meg fáradtság gyűlt össze bennem, hogy remegett a kezem, aztán még a könnyeim is a kifolytak… Sok volt már ez. Kimentem a friss levegőre és összeszedtem magam, úgyhogy utána rendben voltam.

Ma rengeteg ételt vittem ki, úgyhogy kezdem megtanulni az asztalok számait. Valamelyik nap pedig Johanna megtanított szalvétát hajtogatni a rendezvényekhez. :) Ebédnél volt egy 8 fős társaság, akik hagytak 20 euró jattot a végén, és Johanna szétosztotta közöttünk, úgyhogy kaptam 5 eurót! :) Nagyon jólesett, hogy gondolt rám. <3

Tegnap este Ferivel megnéztük A vadászat című dán drámát… Hát emberek, ezt látni kell. Hihetetlenül jó film arról, hogyan tud tönkretenni egy apró hazugság egy életet… (Imdb-n 8,2-t kapott, ha valakit ez meggyőzne! ;) ) Otthon pedig még gondoltam arra, hogy itt kint hiányozni fog az otthoni környezet, Pápa és a család, és persze egy jó könyv mindig jól jön, úgyhogy elhoztam magammal Vathy Zsuzsa Itthon vagyok című regényét. Jól tettem, mert nagyon kedves kis könyv, és szinte Pápán érzem magam én is, maximum 5 évvel korábban. :)

Boldog névnapot a Zsófiknak, és puszi mindenkinek! <3

A bejegyzés trackback címe:

https://kata-ausztriaban.blog.hu/api/trackback/id/tr2011717837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása