Kata in Österreich :)

Kata in Österreich :)

Fortsetzung

2017. január 06. - Bárdos Kata

Január 6.

Az előző bejegyzés folytatása!

Egész decemberben az volt a nagy szám, hogy a cég mézeskalácsház versenyt hirdetett. A dolgozók készítettek házakat, kiraktuk őket az étterem elején található vitrinbe, a vendégek pedig szavazhattak, hogy melyiket találják a legjobbnak. A nyertes egy hét extra urlaubot kap. Nagyon szépek születtek, az eredmény egyelőre nincs meg, de kíváncsi leszek. :)1036.JPG

Servus Europa karácsonyi hangulatban :)

A karácsonyt végül sikerült otthon töltenem. 25-én vasárnap este érkeztem haza, és kedden délután indultam vissza. Remek 2 nap volt, igazi feltöltődés, nagyon hiányzott ez már! Vonattal mentem haza és fuvarral vissza, így összesen kb. 55 euróból megúsztam a dolgot. Ennek fényében lehet, hogy a jövőben gyakrabban hazajárok majd, mert sokat jelent ilyen kevés idő is otthon. Az mondjuk igaz, hogy utána az 5 napot végig dolgozni nehezebb volt, mint szokott lenni, a sok utazás miatt, és vasárnapra már nagyon fáradt voltam.

Az étteremben is jó volt a hangulat 24-én és 25-én, volt valami melankolikus meghittség abban, hogy ezeken a napokon dolgozunk. :D Markustól például mindannyian kaptunk valami kis apró ajándékot. :)

Ferinek viszont nagyon nehéz dolga volt. Azok után, hogy novemberben beteg lett a bolgár kollégája, Vasil, karácsony előtt valamikor szívrohama is volt... :( Így kb 2-3 hete Feri és Max (a konyhafőnök) viszik ketten a nordot. Néha Sascha vagy Bhandari megy át pár órára. Beugrós szakácsot mindeddig még nem hívtak, mert drága… Egy ilyen rendkívüli helyzetben igyekezni kéne megosztani a terheket. De sajnos nem így történt. Feri 10-11 napokat dolgozik egyhuzamban, utána max. 1 szabadnapot kap. Ehhez képest a főnöke 5 nap munka után ugyanúgy beírja magának a 2 szabadnapot… Nem elég, hogy nem ismeri el Feri munkáját, de az összes terhet is rá teszi. Ferinek rengeteg pluszórája lett decemberben, de ezenkívül lehet, hogy fizetésemelést is kér majd. Vasil ki tudja, hogy vissza tud-e jönni valaha, úgy tudom most kezdődik a rehabilitációja. Nemsokára talán felvesznek egy másik szakácsot, mert 5 szakáccsal egyértelmű, hogy nem lehet 2 éttermet elvinni… Sascha mellesleg ma elment 3 hét szabadságra (megnősül! :) ), szóval egyre csak bonyolódik a helyzet.

Ma volt valami ünnep, és óriási forgalmat vártak mindkét oldalra. Végül teljesen átlagos nap volt ez is, Markus ezért idegbeteg volt. Ha sok a vendég, akkor azért csinálja a stresszt, ha kevés, akkor meg azért, hogy az rossz a cégnek. ;) Lehet, hogy a nagy hó és a hideg miatt nem álltak meg, ki tudja. Én ma mikor mentem hajnalban, -10 fok volt. A német amúgy egyre jobban megy, Johanna azt mondta, még a nyelvtanom is jó legtöbbször. Vendégekkel is egyre jobban tudok kommunikálni, ha valamit nem értek, visszakérdezek, és másodszorra már általában megértem, mit szeretnének.

Január 23-tól megyek elvileg urlaubra, meglátjuk, milyen hosszan tudok otthon maradni, 29-ig biztosan. Otthon találkozunk! ;)

Puszi <3

A bejegyzés trackback címe:

https://kata-ausztriaban.blog.hu/api/trackback/id/tr5512105691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása