Kata in Österreich :)

Kata in Österreich :)

Frei Tag

2016. augusztus 19. - Bárdos Kata

Augusztus 19. – Szabadnap

Sziasztok!

Tegnap mikor Feri hazaért, egész jó hírekkel szolgált. A munkatársai viszonylag rendesek és nemrossz a munka sem. Az étlap elég kicsi, hogy ha beesik egy nagyobb csoport, akkor is tartható legyen. Egy ládányi húst kellett kiklopfolnia a wiener schnitzelekhez. :) Ferinek nem valami nagy kihívás ez a hely és tanulni sem fog sokat, de legalább a német tudását tökéletesítheti. Van egy konyhai kisegítő, Mónika aki nagyon rendes és jófej. Ma délre kellett mennie dolgozni, úgyhogy délelőtt volt időnk átmenni a déli hotelba. Cecíliát kellett keresnünk, ő a hausdame, ő intézi a személyzeti lakás dolgait is. Nem tudom miért de azt hittem, hogy osztrák lesz, de magyar ő is. :) 4 szobalány és 6 takarító munkáját felügyeli, illetve 50 szobát vezényel nap mint nap. Adott nekünk paplant, párnát, lepedőt és huzatokat. Ezután visszamentünk az északi részre ebédelni. A konyhafőnök főzött nekünk, Peter, aki nemsokára itthagyja a hotelt és Max lesz az új konyhafőnök. Rántott halat és uborkás krumpli salátát kaptunk ebédre, Ferinek is mondták hogy nyugodtan egyen velem, még el sem kezdett dolgozni de a félórás ebédszünet az jár. :) Finom volt, és tök jó, hogy itt nem bő olajban sütik sem ezt, sem a bécsi szeletet, hanem rostlapon, kevés olajban, így sokkal egészségesebb. :)

Ebéd után én hazajöttem és megpróbáltam valamennyire rendbeszedni a szobát. Bár így hogy már 2 ágy van bent eléggé szűkös a hely. Ja Marcus-szal a főpincérrel összefutottunk ebédnél és azt mondta, lehet, hogy kedden kapok egy szabadnapot, mert Feri is akkor lesz szabad, és a jövő hét utáni héttől összehangolják majd minden szabadnapunkat! Az tényleg jó lenne, ugyanis kéne vennünk egy osztrák simkártyát hogy nyithassunk bankszámlát, ez pedig elég sürgős. Egyébként a két hotel között eszméletlenül gyorsan terjednek a hírek, Feri este már tudta, hogy engem megdicsértek a másik oldalon és jónak tartják a munkám, tudta az összes magyar dolgozó, hogy nincs ágyunk meg ilyenek. :D Egy csomóan úgy tartják számon, hogy én pincérnek jöttem, ezt mondjuk nem értem, de mindenesetre reinigungskraft-ból mára frühstückskellnerin-né avanzsáltam és ez jól esik. :) Tegnap már elkezdtem tanulni a németet Noi könyvéből, kiírtam szavakat meg mondatokat amik jól jöhetnek a vendégek kiszolgálása során. Tényleg ragad az emberre, mert ahogy elmegyek naponta százszor a büfépult mellett, mindig látom hogy schinken, käse, stb… Hallom ahogy beszélnek körülöttem az emberek, megy a rádió, olvasom a feliratokat… Jó lesz ez! :)

Puszi,

Frau Kata

A bejegyzés trackback címe:

https://kata-ausztriaban.blog.hu/api/trackback/id/tr2110428624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása