Kata in Österreich :)

Kata in Österreich :)

Natur

2016. november 01. - Bárdos Kata

Sziasztok!

Péntektől kezdődően elég nagy forgalom volt itt, az ünnepi hosszú hétvége miatt. A Németországban és Ausztriában dolgozó vendégmunkások mind hazamentek, és az ilyen autópályapihenőkön álltak meg. Én ebből csak egy szombati meg vasárnapi őrületet fogtam ki. Szombaton bejött 2 busz csak úgy á la carte reggelizni, aztán délben is sokan voltak. az ilyen napok nehezek, amikor reggel is és délben is sokan vannak. Két hete jött egy új pincér hozzánk, Dóra, ő is magyar. Szükség is van rá, mert mától Dominique van urlaubon, jövő pénteken pedig ugye mi megyünk Ferivel! :)

Arra jöttem rá, hogy csak akkor nem szippantanak be a munkanapok, ha csinálok valamit, ami feltölt, amire érdemes várni, amin napokig gondolkodhatok. Ezért volt jó, hogy az elmúlt két hétben mindig mentem valahova, kimozdultam, és nemcsak a munka, alvás, tanulás körforgásban voltam. Viszont délutánonként nem mindig van erőm csinálni bármit is. Szerencsére ma ez máshogy volt, ragyogó idő volt, 17 fok, úgyhogy elmentem sétálni! Próbálom értékelni és kiélvezni minden pillanatát az itteni életnek, mert annyi minden újat és szépet rejteget. Például ilyeneket, hogyha kilépek a personal házból, akkor ilyen gyönyörű helyekre bukkanok. Idilli lehet itt lakni, ahol a házak egymástól teljesen külön állnak, nincsenek szomszédok, nincsenek zajok, csak az erdő. Láttam méhkaptárakat meg néhány mezőgazdasági épületet is a lakóházak mellett. A hegy innen még tekintélyesebbnek tűnt. :) Jó volt csak leülni a fűbe és csendben lenni. Ezt az erdőt még meg fogom látogatni, az biztos!

img_0365_1.JPG

14954403_1448029718560375_364839894_o.jpg

img_0382_1.JPG

Hát itt lakom én, a német-osztrák határon. :) És néha még otthon is érzem magam. Ahhoz képest, hogy mennyi nemzetiség van itt a cégen belül, na most leírom és megpróbálom összegyűjteni! Magyar, osztrák, német, román, szlovák, szerb, bolgár, olasz, srí lankai, indiai, nigériai, lengyel, ukrán... Azt hiszem ennyi. :D

Nagyon várom már az urlaubot, főleg azért, mert ki tudja, mikor tudunk megint hazamenni. :( A karácsony iszonyatosan nehéz lesz itt, az biztos. Nagyon fogtok hiányozni kiscsalád. <3 De most feltöltődöm majd, és mindenkit agyonölelgetek! :)

Puszi nektek, már csak 10 nap!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://kata-ausztriaban.blog.hu/api/trackback/id/tr1111922731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása